Fotografía

 

Annie Leibovitz

AAnnie Leibovitz (Waterbury, Connecticut, 2 de outubro de 1949) é a fotógrafa estadounidense mellor pagada do mundo e traballou para revistas como Vanity Fair, Rolling Stone e Vogue.
O estilo de Annie Leibovitz é tan recoñecible como cativador, un auténtico testemuño do seu dominio da arte da fotografía.

 

1.-Coidada Composición, a autora é minuciosa na composición das súas fotografías. Cada elemento do cadro parece estar coidadosamente colocado, creando unha harmonía visual que chama a atención do espectador. Non só se limita a captar a imaxe na súa totalidade, senón que busca os detalles, os xestos e os ángulos que resalten a esencia do tema.

2.-Iluminación evocadora, a luz é unha poderosa ferramenta nas mans de Leibovitz. A súa capacidade para xogar coa iluminación, sexa natural ou artificial, crea atmosferas que evocan emocións. Os contrastes de luz e sombra nos seus retratos engaden profundidade e un toque de misterio, potenciando a personalidade dos seus súbditos e engadindo unha dimensión emocional ás súas imaxes. Tamén observamos a variedade de cores complementarias, tanto cálidas (o vestido vermello) como frías (o fondo e o mono).

3.-Conexións emocionais, asistimos a un tema principal (Frida) cun animal de compañía (o mono), mesturar estes dous elementos dános unha sensación estática; Son momentos de interacción humana conxelados no tempo. Xa sexa unha mirada intensa, un sorriso ou unha postura rechamante.

4.-Capturando Esencia e Personalidade, unha das características máis impresionantes do estilo de Leibovitz é a súa capacidade para captar a esencia e a personalidade dos seus súbditos, independentemente de que sexan famosos famosos ou individuos comúns. Os seus retratos séntense auténticos e revelan as capas internas das persoas que está a fotografar. Cada imaxe parece contar unha historia, captando un momento que transcende a aparencia superficial.


 

 ALFRED STIEGLITH

Stieglitz naceu en Hoboken, Nova Jersey como o maior de seis fillos e creceu no lado leste de Manhattan. A súa familia trasladouse a Alemaña en 1881.
Ao ano seguinte, Stieglitz comezou a estudar enxeñería mecánica na Technische Hochschule de Berlín e pronto cambiou estes estudos a fotografía. Realizou unha serie de viaxes por Europa, durante as cales realizou numerosas fotografías de temática rural: labregos traballando nas costas dos Países Baixos ou natureza virxe nos arredores da Selva Negra alemá. Durante a década de 1880 gañouse progresivamente a admiración e o respecto dos seus colegas europeos, e tamén gañou numerosos premios.

 


 

1.-Observamos a regra de composición triangular dos tres terzos con puntos fortes de atención visual en toda a imaxe, por exemplo o mar no horizonte, o sol, e o peirao que se fai cada vez máis estreito cara ao sol, as liñas son moi importantes .

2.-Identifica un punto de interese, neste caso é o final do peirao e o sol no medio da composición.

3.-Os repolos sempre din algo, a maioría son cores cálidas agás o azul do mar, grazas a esta diferenciación de cores podemos deducir a que hora do día se fixo esta foto e dános sensacións.

 

RAGNAR AXELSSON

Ragnar leva case tres décadas viaxando ao Ártico. As súas imaxes valeronlle o recoñecemento como fotógrafo documental. Publicou fotografías e ensaios ilustrados en Life, National Geographic Magazine, Le Figaro, Stern, La Vanguardia, Time e noutros lugares.
Mostra unha colección das súas fotografías en branco e negro de formas de vida que desaparecen en Islandia, as Illas Feroe e Groenlandia.

 


1.-Enche o marco, ocupando a maior parte da foto que queremos fotografar, pero o que fai é estragar a fotografía enchendoa de obxectos

2.- Liñas horizontais, dannos calma, estabilidade e descanso, pódense ver no toldo das tendas, nas columnas e na parte superior do balcón.

3.- Contraste de cores en B/N, transmite emocións, e tamén dá á foto un efecto envellecido, que conecta coa nostalxia dos tempos pasados.

4.- Interese polos grupos de tres, aporta sutileza e estabilidade

5.-O encadramento natural é unha ferramenta moi útil para dirixir a mirada do espectador, resaltar elementos ou zonas e dar profundidade ás nosas imaxes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarios

Entradas populares